شناسهٔ خبر: 27028 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس خبر داد:

آغاز عملیات آسفالت باند جدید محور مشهد - چناران

جواد پورعلی رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس از آغاز عملیات آسفالت تعریض باند جنوبی محور مشهد - چناران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جوادپورعلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وجود ۷۰ درصد از تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری نزدیک شهرها و با عنایت به اهمیت ویژه محور مشهد - چناران و حجم بالای ترافیک عبوری در این محور به خصوص در تعطیلات آخر هفته، همچنین وجود شهر جدید گلبهار و مناطق توریستی موجود در این محور، طرح تعریض قسمتی از باند جنوبی در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این عملیات با هدف افزایش سطح سرویس‌دهی راه و رفاه حال همشهریان، زائران و مسافران گرامی، از سال گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۷۰ درصد عملیات خاکی، زیرسازی و تعریض پل‌ها انجام شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس اضافه کرد: از هفته گذشته مرحله آسفالت قسمتی از مسیر این عملیات به طول بیش از ۳ کیلومتر و عرض ۱۰متر حد فاصل روستای ساغروان تا تقاطع کاهو آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری به اتمام برسد.

وی از تخصیص بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه خبر داد و گفت: با اتمام این عملیات، شاهد افزایش قابل توجه در ایمنی این مسیر، روان‌شدن ترافیک و کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای خواهیم بود.

نظر شما