شناسهٔ خبر: 27061 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

انتصاب اعضای جدید هیات مدیره شركت رجا

محمد رجبی مدیرعامل رجا و راشدی رئیس هیات مدیره شد

لوگو رجا مدير عامل هلدينگ گردشگری تامين اجتماعی (هگتا) با حضور در محل شركت رجا ضمن تقدير و تشكر از زحمات مدير عامل و اعضای هيات مديره اين شركت، اعضای جديد هيات مديره را منصوب كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی رجا، ابراهیم‌بای سلامی در مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره رجا كه عصر روز یك‌شنبه ۷ شهریور با حضور جمعی از مدیران و فعالان حمل و نقل ریلی برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه حمل‌ونقل ریلی در كشور گفت: شركت رجا كانون و قلب حمل و نقل ریلی و مسافری كشور است و این صنعت شایسته توجه بیشتر دولت و دستگاه‌های مسئول است. امیدواریم با همكاری و تعامل نزدیك سازمان تامین اجتماعی به عنوان مالك شركت رجا و شركت راه آهن جمهوری اسلامی با اجرای طرح‌های توسعه، شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش در این شركت باشیم.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات اعضای هیات مدیره و مدیر عامل این شركت گفت: در ادامه تلاش ها و زحمات این جمع، اعضای جدید هیات مدیره كه عصاره‌ای از تجربه و دانش حمل‌ونقل ریلی است به توسعه این صنعت تداوم خواهند بخشید.

ابراهیم‌بای سلامی فرآیند انتخاب هیات مدیره جدید را كاملا كارشناسی شده و فارغ از هر گونه ملاحظات غیر كارشناسی دانست و گفت: ما در این فرآیند با بررسی سوابق بیش از یكصد نفر از پیشگامان و صاحبان تجربه به این جمع نائل شدیم و هر یك از اعضای جدید یكی از ابعاد صنعت ریلی را در هیات مدیره نمایندگی می كند. در این انتصاب تركیب اعضای هیات مدیره جدید به این شرح است:

محمد رجبی، سید محمد راشدی، فرهاد فرهمند، سید حسن قدمگاهی جایگزین اعضای قبلی هیات مدیره رجا شدند. ضمناً علیرضا محمودی از اعضای قبلی هیأت مدیره در سمت خود ماندگار شدند.

براساس مصوبه هیات مدیره، محمد رجبی و سیدمحمد راشدی به ترتیب به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره جدید رجا انتخاب شدند.

ایشان در پایان مهمترین محورهای فعالیت هیات مدیره جدید را در ارتقای كمی و كیفی حمل ونقل مسافری تامین و نوسازی ناوگان ریلی، و افزایش ضریب اشغال و درآمد در قطارهای رجا براساس معیارهای گردشگری و استانداردهای این صنعت عنوان كرد.

نظر شما