شناسهٔ خبر: 27100 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هفت کیلومتر از باند دوم محور بم - کرمان افتتاح شد

افتتاح به مناسبت هفته دولت ۷ کیلومتر از باند دوم محور بم - کرمان با حضور معاون استاندار کرمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی کرمان، صبح امروز با حضور محمدرضا فتوت معاون استاندار کرمان، هفت کیلومتر از باند دوم محور بم - کرمان افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.

محمدمهدی بلوردی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در حاشیه این افتتاح گفت: برای احداث هفت کیلومتر از باند دوم محور بم - کرمان در مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با تأکید بر اهمیت باند دوم محور بم - کرمان از لحاظ ترافیکی عنوان کرد: برای تکمیل این مسیر که ۱۰ کیلومتر از آن باقی‌مانده است، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمندیم.

بلوردی گفت: از وزیر راه و شهرسازی برای حضور در بم به منظور افتتاح پروژه‌ها و اجرای چند پروژه جدید دعوت کردیم که این سفر احتمالاً در مهر ماه صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان افزود: در ادامه این محور به سمت زاهدان از بم تا شورگز ۱۲۰ کیلومتر راه احداث شده است.

محمدرضا فتوت، معاون استاندار کرمان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نماد سخت‌کوشی، تلاش و ساده‌زیستی هستند، باید الگو گرفتن از این شهیدان و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

معاون استاندار کرمان تصریح کرد: امیدواریم این پروژه هر چه سریع‌تر تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نظر شما