شناسهٔ خبر: 27117 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت،

مراسم هفته دولت و تجليل از كارمندان نمونه اداره كل حمل ونقل و پايانه‌های استان تهران

مراسم در هفته دولت، مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز کارمند در اداره كل حمل ونقل و پايانه‌های استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل حمل ونقل و پايانه‌های استان تهران در این آيين که با حضور مديركل، معاونین و جمعی از کارمندان اداره كل در سالن اجتماعات امام علی برگزار شد. حجه الاسلام غلامحسين نيری دبير شورای فرهنگی اداره كل  با استناد به آیات و روایات به بیان لزوم پایبندی به اخلاق و فرهنگ اسلامی پرداخت و گفت امنیت و آرامش امروز کشور در سایه رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام به دست آمده و در سایه این امنیت است که خدمتگزاری شایسته نیز به مردم انجام می‌شود.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است برای ارایه گزارش عملکرد دولت توسط مسئولین به مردم عزیز و هم اینکه از کارمندان دولت به خاطر تلاش و زحمات شبانه روزی خود به مردم قدردانی شود.

درادامه اين مراسم شهركی ثانوی مديركل حمل ونقل و پايانه‌های استان تهران ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک آن به دولتمردان و خدمتگزاران دولت گفت: بی شک دولت کریمه تدبیر وامید در رسیدن به چشم انداز موفق کشور واهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وکسب موفقیت‌های چشمگیر در حوزه سیاست‌های داخلی وخارجی قدم‌های مثبت وموثری برداشته است.

همچنين وی ضمن تبريك روز كارمند گفت: روز کارمند روزی است که از خدمات و زحمات قشری قدردانی می‌شود که با وجدان کاری و تعهدات مردمی گام‌های مؤثر در راه خدمت به وطن بر می‌دارند و این تلاشگران قلب تپنده کشور می‌باشند.

سپس شهركی ثانوی ضمن برشمردن اقدامات و دستاوردهای اداره كل و اهميت وجايگاه حمل ونقل در استان گفت: استان تهران با دارا بودن ۳۹۸شركت حمل و نقلی رتبه سوم كشور را در جابجايی كالا در سال دارد كه سهم ۸ درصدی از كل كشور را داردكه سالانه از مبدا استان تهران ۳۰ميليون تن كالا جابه جا می‌شود.

وی افزود: ۷۰درصد شركت‌های بين المللی در استان تهران داير است و۹۶ شركت مسافری كه رتبه اول را در جابجايی مسافر درون وبرون استانی داريم كه سهم ۱۲درصدی را از جابجایی كل كشور را داراست.

بر اساس اظهارات وی، تحليل آمار تلفات و مصدومین  استان در نوروز ۹۵ نشان دهنده کاهش معادل ۱۰۰ درصدی تلفات حوادث رانندگی روستایی در نوروز سال ۱۳۹۵ نسبت به نوروز سال ۱۳۹۴ است كه اين امر نيز استان تهران را در جايگاه اول كشوری قرارداده است.

شهركی ثانوی گفت: در سال ۹۴رتبه دوم در وصول عوارض دولت را كسب نموديم.

اين مقام مسئول با اعلام رتبه دوم در ایجاد ساخت وساز مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح كشور گفت از ۳۴مجتمع خدماتی رفاهی برای ۱۵۱فقره موافقت اصولی صادر شده است.

در ادامه اين مراسم از ۶نفر ازکارکنان که بر اساس معیارها و شاخص‌های عملکردی و ارزشیابی به عنوان برتر شناخته شده‌اند با اهدا لوح وهدايا تقدیرو تجليل به عمل آمد.

همچنين دراين آيين، کارکنان اداره كل حمل ونقل و پايانه‌های استان تهران با اهدای تنديسی از اقدامات رفاهی حميدرضا شهركی ثانوی مدیرکل حمل ونقل وپايانه‌های استان تهران قدردانی و تشکر کردند.

نظر شما