شناسهٔ خبر: 27147 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

تجهیز ۲ هزار کیلومتر مسیر حادثه خیز خوزستان به سامانه مدیریت سرعت

منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای تجهیز ۲ هزار کیلومتر از مسیرهای حادثه خیز استان به سامانه‌های مدیریت سرعت به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی، گفت: این استان، مقام ششم کشور را طول راه‌ها به خود اختصاص داده و مقام سوم را در میزان تردد جاده‌ای دارد.

وی ادامه داد: برای تعادل در میزان جاده و تردد خودرو، باید دو هزار کیلومتر به جاده‌های استان افزوده شود که برای اجرای این مهم به ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

رحمانی با تاکید بر لزوم افزایش ایمنی راه‌ها گفت: لازم است، در کنار جاده سازی پلیس راه را مجهز کرد تا سرعت و تخلفات جاده‌ای را کنترل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تاکید کرد: این اداره کل برنامه‌ای در دست دارد که دو هزار کیلومتر جاده حادثه ساز را برای مدیریت سرعت تجهیز کند که این مهم نیز به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین در ادامه افزود: همچنین ۱۳۳ نقطه پرخطر در استان شناسایی شده است که برای ایمن سازی آن به پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نظر شما