شناسهٔ خبر: 27173 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس خبر داد:

اتمام عملیات ترمیم رویه آسفالت و ایمن‌سازی محور قدیم مشهد - چناران

جواد پورعلی رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس از اتمام عملیات ترمیم رویه آسفالتی و ایمن‌سازی محور قدیم مشهد - چناران در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جوادپورعلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت ویژه محور قدیم مشهد - چناران در کاهش حجم بالای ترافیک عبوری محور فعلی در ایام تعطیل و همچنین استفاده مستمر روستاییان عزیز از این محور، به منظور افزایش سطح سرویس‌دهی و ایمنی راه، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت انجام عملیات ترمیم رویه آسفالتی در مناطق آسیب‌دیده و ایمن‌سازی آن دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هدف افزایش رفاه حال همشهریان و زائران و مسافران گرامی عملیات ترمیم رویه آسفالتی به صورت منقطع در مجموع به طول ۲ کیلومتر قسمت‌های آسیب‌دیده محور و همچنین عملیات ایمن‌سازی در کل محور قدیم مشهد-چناران به طول ۲۰ کیلومتر در هفته جاری انجام شد.

رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس با تأکید بر اینکه طی این عملیات در کل محور قدیم مشهد – چناران، خط‌کشی سرد جاده انجام شده است، بیان کرد: انجام خط‌کشی سهم عبور رانندگان را از جاده مشخص می‌کند و موجب افزایش نظم و ایمنی ترافیک و کاهش تصادفات در محورهای ارتباطی می‌شود.

وی افزود: در این عملیات ایمن‌سازی، علاوه بر خط کشی، شانه سازی و پاکسازی حریم، نصب تابلو و سرعت‌گیر نیز در کل محور قدیم مشهد - چناران انجام شده است.

نظر شما