شناسهٔ خبر: 27286 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با دعوت دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش صورت گرفت؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از دومین نمایشگاه توسعه فناوری دریایی

وزیر نوشهر وزیر راه و شهرسازی از دومین نمایشگاه توسعه فناوری دریایی که در دانشگاه علوم دریایی نوشهر برپا شده است بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی که به دعوت دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و به منظور سخنرانی در دومین همایش ملی فناوری‌های نوین دریایی به استان مازندران سفر کرده است پیش از سخنرانی در جمع دریانوردان ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه علوم دریایی نوشهر از دومین نمایشگاه توسعه فناوری‌های دریایی که  در حاشیه این همایش برگزار شده است بازدید کرد.

دومین نمایشگاه توسعه فناوری دریایی با حضور ده‌ها شرکت فعال در زمینه تأمین محصولات صنایع دریایی طی امروز و فردا (پنج شنبه و جمعه) در تالار خوارزمی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار می‌شود.

این همایش دو روزه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهره برداری از ظرفیت های ناشناخته دریاهای شمال و جنوب کشور و همچنین شناخت و به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای توسعه و افزایش توان دفاعی کشور برگزار شده است.

محورهای این همایش، ناوبری و هدایت در دریا، علوم پایه دریایی و اقیانوسی ، مخابرات و ارتباطات دریایی ، مدیریت منابع و توسعه دریامحور، مهندسی مکانیک و مهندسی دریا ، پدافندعامل و غیرعامل در دریا، مهندسی الکترونیک، برق و سلاح ، ایمنی یگان ها و کارکنان و آموزش و پژوهش دریامحور است.

در حاشیه برگزاری این همایش ، نمایشگاه تخصصی از دستاوردهای شرکت‌ها در این زمینه و کارگاه های اموزشی نیز برگزار خواهد شد.

نخستین همایش ملی فناوری های نوین دریایی به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به مدت دو روز در شهریور سال ۹۲ برگزار شده بود.

نظر شما