شناسهٔ خبر: 27385 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

اولین كاروان سربازان با قطارهای رجا اعزام شد

 راه آهن مشهد - سرخس - قطار بر اساس هماهنگی و همكاری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شركت رجا، اولین كاروان سربازان كشور با قطار ویژه پلور سبز شركت رجا از شیراز به تهران اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی رجابر اساس هماهنگی و همكاری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شركت رجا، اولین كاروان سربازان كشور با قطار ویژه پلور سبز شركت رجا از شیراز به تهران اعزام شدند.

روابط عمومی و امور بین الملل شركت رجا با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام آمادگی شركت حمل‌ونقل ریلی رجا برای جابه‌جایی نیروهای مسلح با قطارهای این شركت، نخستین گروه از سربازان سفر خود را با قطارهای این شركت انجام دادند.

این كاروان ۲۵۳ نفره از سربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سفر خود را در تاریخ ۱۲ شهریور ماه از شیراز به تهران و با قطار پلور ویژه رجا انجام دادند.

این اقدام در راستای جابه جایی ایمن و آسوده نیروهای مسلح و با تدابیر و همكاری مشترك نیروی زمینی ارتش و شركت رجا انجام شد.

گفتنی است بعد از سانحه رانندگی جاده‌ای سربازان در منطقه جنوب كشور كه منجر به كشته و زخمی شدن تعدادی از این عزیران شد، شركت رجا آمادگی خود را برای جابه‌جایی سربازان و نیروهای مسلح اعلام كرد كه مورد استقبال فرماندهی نیروی زمینی ارتش قرار گرفت.

 

نظر شما