شناسهٔ خبر: 27445 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از طرح‌های بازآفرینی اردبیل/ پرداخت یک سوم از اعتبارات طرح‌های بهسازی اردبیل از سوی وزارت راه

جلسه عضو هیات مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به همراه ۱۹ نفر از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پروژه‌های بازآفرینی اردبیل در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی هوشنگ عشایری عضو هیات مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به همراه ۱۹ نفر از اعضاء کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی؛ نمایندگان استان اردبیل؛ مدیران استانی و محلی از پروژه‌های بازآفرینی در شهراردبیل بازدید کرده و به انتظارات مردم و تقاضای آنها پاسخ دادند .

عشایری در این بازدید  به مردم قول داد در صورت تامین اعتبار یک سومی پروژه‌های ساخت خدمات رو بنایی و پروژه‌های بهسازی معابر سکونتگاه‌های غیررسمی توسط استانداری و  شهرداری اردبیل یک سوم اعتبار مابقی توسط شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تامین خواهد شد.

عشایری در این سفر دو  روزه با حضور در پروژه‌های  طرح ساماندهی اطراف بقعه  شیخ صفی الدین اردبیلی و  بلوک E شاه اسماعیل خطائی ضمن اگاهی یافتن از اقدامات انجام شده پیشنهادات لارم در خصوص تسریع انجام پروژه‌ها را  بیان کردند.

عشایری در این سفر در گردهمائی روسای شورای شهرها شرکت کرده طی نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل ، آخرین وضعیت انجام پروژه‌های بازآفرینی بافت‌های هدف شهری و سکونتگاه‌های غیررسمی استان را مرد بررسی قرار دادند.

وی در این نشست بر سهم ۵۰ درصدی شهرداری و ۵۰ درصدی عمران و بهسازی شهری ایران در خصوص تهیه طرح بازآفرینی شهرهای گرمی و بیله سوار تاکید کردند.

در پایان این جلسه  مقرر شد اداره‌کل راه و شهرسارزی اردبیل دراین باره، جلسات و تفاهمنامه‌ها را تنظیم و در ستاد شهرستانی به تصویب رسانده و جهت اقدامات اجرایی به شرکت عمرا ن و بهسازی شهری ایران ارسال کند .

 در  ادامه  این سفر  عشایری از پروژه‌های سکونتگاه‌های غیررسمی  شهر اردبیل نیز  بازدید کرد./

نظر شما