شناسهٔ خبر: 27492 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد:

افتتاح بیمارستان در حال احداث شهرستان فردوس خراسان جنوبی تا دهه فجر

بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به خراسان جنوبی از روند پروژه بیمارستان شهرستان فردوس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، شهاب الدین سپهری مدیریت فنی و اجرایی اداره کل با بیان این مطلب افزود:

در جریان این بازدید که در معیت مهندس پرویزی استاندار خراسان جنوبی و معاونین عمرانی و سیاسی استانداری، دکتر امیرحسنخانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر قائمی رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مسئولین شهرستانی برگزار شد، مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی در مورد روند اجرای پروژه، پیشرفت فیزیکی و اعتبارات هزینه شده و مورد نیاز بیمارستان توضیحاتی ارائه و اظهار امیدواری کرد در صورت تخصیص کامل اعتبارات، پروژه در چند ماه آتی تحویل گردد.

در پایان وزیر محترم بهداشت از کارگاه پروژه بازدید و با اشاره به طی نمودن مراحل پایانی ساخت این بیمارستان، گفت: ما نهایت تلاش خود را برای تجهیز و افتتاح پروژه آن تا ۲۲ بهمن خواهیم کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه تامین شده افزود: خوشبختانه عوامل پروژه با تمام ظرفیت در حال کار کردن هستند و دستور تجهیز بیمارستان نیز از اول شهریور صادر شده است.

لازم بذکراست اعتبار هزینه شده در این پروژه تا پایان تیرماه ۹۵ مبلغ ۲۵۶ میلیارد ریال و اعتبار امسال ۲۳۷ میلیارد ریال است که تاکنون ۹۵ میلیارد ریال از این مبلغ تخصیص داده شده است.

نظر شما