شناسهٔ خبر: 27584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی بجنورد خبر داد:

آزادسازی حریم راه‌های بجنورد در خراسان شمالی

بازدید رییس اداره راه و شهرسازی بجنورد در خراسان شمالی گفت: بساط دست فروشان و دکه‌هایی که در حریم راه بساط کرده بودند با همکاری و مساعدت دادستانی محترم جمع آوری شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، احمد فیروزه عرضه محصولات کشاورزی و تنقلات در حاشیه راه‌ها را یکی از مهمترین مشکلات حریم راه‌های شهرستان دانست و گفت: متاسفانه افرادی در حریم راه‌ها بخصوص در مسیر بجنورد آشخانه محدوده راهدارخانه امین الله و روستای تاتار اقدام به عرضه محصولات خود می‌کنند که این امر باعث کاهش ایمنی جاده‌ها می‌شود.

وی گفت: لذا جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها و ایمنی جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان بجنورد تمامی بساطی‌ها و دست فروشان در حاشیه جاده فوق طی چند روز گذشته و امروز جمع آوری شدند.

رییس اداره راه و شهرسازی بجنورد هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب ایمنی راه در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی عنوان کرد و افزود: حفظ و نگهداری حریم راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با هرگونه تجاوز در حریم راه‌ها طبق ماده۶ قانون و تبصره ۱ ماده ۶ قانون ایمنی راه‌ها و راه آهن برخورد و با دستور دادستانی اقدام و اجرا خواهد شد.

نظر شما