شناسهٔ خبر: 27613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

برخی خسارات تونل بزن در محور لار- شیراز قابل محاسبه نیست

خسارت تونل مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: برخی خسارات تونل بزن در محور لار- شیراز قابل محاسبه نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه در اثر عبور متعدد خودروهای حامل بارهای غیرمجاز از تونل بزن، واقع در محور لار_شیراز تاکنون بالغ بر ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به تجهیزات و تأسیسات ایمنی تونل مذکور خسارت وارد شده است.

وی تصریح کرد: تأخیرهای ناشی از انسداد تونل در اثر عبور بارهای غیر مجاز و بی احتیاطی رانندگان، برای کاربران جاده‌ای نیز دارای هزینه‌هایی بوده است که بعضاً این هزینه‌ها قابل محاسبه نیست. 

باقری فرد افزود: ارتفاع مجاز برای بارهای عبوری از تونل بزن، ۴/۷ متر است که بارهای دارای ارتفاع بیش از میزان گفته شده، مجاز به عبور از داخل تونل مذکور، نمی‌باشند. 

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از حاملین محموله‌های ترافیکی و همچنین رانندگان محترمی که حداکثر ارتفاع بار آنها، بیش از ۴/۷ متر است تقاضا داریم ضمن احترام به قانون و حقوق سایر کاربران راه از تردد در تونل‌های حوزه استحفاظی این اداره کل جدا خودداری کرده و تردد از کنارگذر تونل و یا محور دیگری را به عنوان مسیر جایگزین، انتخاب کنند.

نظر شما