شناسهٔ خبر: 27666 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور مطرح کرد:

استانداردسازی خودروها جزو وظایف سازمان راهداری نیست/ نصب ۵۰۰ دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های کشور

داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور با اشاره به نصب ۵۰۰ دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های کشور گفت: استانداردسازی خودروها جزو وظایف ما نیست و زمانی که یک خودرو وارد چرخه فعالیت شود، مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داوود کشاورزیان در جمع خبرنگاران از نصب ۵۰۰ دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های کشور خبر داد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت: از بین ۵۰۰ دستگاه دوربین نصب شده، تعدادی از آن‌ها در حال استفاده بوده و برای استفاده از مابقی آنها در حال تامین برق موردنیاز و خدمات مربوط و دیتای آنها هستیم.

وی افزود: این دوربین‌ها با ثبت سرعت لحظه‌ای و متوسط تخلفات مربوط را هم ضبط می‌کنند و کم کردن سرعت با نزدیک شدن به آنها برای فرار از تخلف نتیجه‌ای ندارد.

کشاورزیان در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با آتش‌سوزی خودروهای اسکانیا اظهار کرد: استانداردسازی خودروها جزو وظایف ما نیست و زمانی که یک خودرو وارد چرخه فعالیت شود، مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور با اشاره به ناوگان مینی‌بوس‌رانی خاطرنشان کرد: کمترین سود تسهیلات برای به نوسازی و تغییر آنها تعلق گرفته و ما مجوزی برای پرداخت بلاعوض به منظور تغییر و نوسازی این ناوگان نداریم، بنابراین متاسفانه به دلیل استقبال نشدن از این طرح همچنان موفق به اجرای کامل این طرح نشده‌ایم.

نظر شما