شناسهٔ خبر: 27699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

برگزاری جلسه بررسی انتقال مدیریت راهداری در آذربايجان‌شرقی

عبدالهاشم حسن نیا جلسه بررسی انتقال مدیریت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان آذربايجان‌شرقی با حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری این سازمان در جلسه‌ای که به منظور بررسی انتقال مدیریت راهداری و تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محل دفتر مدیریت اداره کل راه وشهرسازی با حضور اخلاقی مدیرکل راه وشهرسازی ، باقرجوان مدیرکل حمل ونقل وپایانه‌ها، ناصری وحسن زاده مدیریت‌های توسعه منابع و راهداری اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: این امر در راستای اجرای مصوبه شورای عالی اداری کشور و هم چنین دستورالعمل وزیر محترم راه و شهرسازی اجرا می‌شود که یکی از پیامدهای مهم آن تخصصی‌تر شدن حوزه حمل و نقل جاده‌ای است.

 حسن نیا افزود: ادغام مدیریت راهداری با اداره‌های کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها به عنوان یک فرصت برای ارائه خدمت بهتر و منسجم‌تر است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با قدردانی از تلاش های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی بعنوان متولی پیشین راهداری استان گفت: با تفکیک این بخش از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی انتظار می‌رود تعامل و همکاری‌ها بین اداره جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه و شهرسازی بهتر از پیش ادامه یابد.

بنابر این گزارش، مدیران کل راه و شهرسازی و حمل ونقل و پایانه‌ها نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در این مورد ارائه دادند.

گفتنی است، حسن نیا در این سفر از ساختمان‌های این ادارات نیز بازدید کرد.

نظر شما