شناسهٔ خبر: 27878 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌شود:

جمع‌بندی نشست‌های پیشین و هم‌اندیشی با حاضران/ نشست پایانی از سلسله نشست‌های موضوعی دفتر دهم

پوستر نشست پایانی از سلسله نشست‌های موضوعی دفتر دهم با هدف جمع‌بندی نشست‌های پیشین و هم‌اندیشی با حاضران در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پنجمین نشست ( نشست پایانی) از سلسله نشست‌های موضوعی دفتر دهم با محور"تدوین برنامه ارتقاء کیفیت زندگی در مرکز تاریخی شهر تهران" با هدف جمع‌بندی نشست‌های پیشین و هم‌اندیشی با حاضران برگزار می‌شود. 

این نشست روز دوشنبه ۲۹ شهریورماه از ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به نشانی خیابان ولیعصر، میدان ونک، خیایان خدامی، پلاک ۵۱ برگزار خواهد شد.

در این جلسه دکتر سید محسن حبیبی به عنوان دبیر علمی، دکتر محمدسعید ایزدی، دکتر اسکندر مختاری، مهندس عابد ملکی و دکتر علی‌محمد سعادتی حضور خواهند داشت.

گفتنی است شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در راستای اهداف سلسله نشست‌های موضوعی دفتر دهم مبنی بر کیفیت زندگی در مراکز تاریخی شهر تهران تا کنون چهار نشست با موضوعات تجارب دفاتر خدمات نوسازی شهر تهران در محلات عودلاجان، سنگلج و ناصرخسرو، برنامه پیاده‌گردی و بازدید از مرکز تاریخی تهران و همچنین بررسی چگونگی ارتقای کیفیت زندگی در نقاط تاریخی تهران را مورد بررسی قرار داده است./

نظر شما