شناسهٔ خبر: 27968 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فردا انجام می شود:

گشایش اجلاس کاپا با حضور وزیر راه و شهرسازی/ تاکید بر آمادگی هوانوردی ایران برای ورود به بازارهای کسب و کار جهانی

فرودگاه امام خمینی اجلاس كاپا با حضور وزير راه و شهرسازی و رئيس سازمان هواپيمايی كشوری و با حضور سرمايه‌گذاران ۲۰ كشور جهان به میزبانی شركت شهر فرودگاهی امام خمينی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح فردا (یکشنبه۲۸ شهريور) نمايندگان و سرمايه گذاران ۲۰ كشور جهان در اجلاس كاپا كه به ميزبانی شركت شهر فرودگاهی امام خمينی (ره) برگزار می‌شود، شركت خواهند كرد.

 اجلاس كاپا با حضور عباس آخوندی وزير راه و شهرسازی و علی عابدزاده رئيس سازمان هواپيمايی كشوری فردا در هتل نووتل فرودگاه حضرت امام خمينی (ره) آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

در اين اجلاس بيش از ۱۵۰ نماينده كشورهای اروپايی، آسيايی، آمريكايی و حاشيه خليج فارس از جمله انگليس فرانسه، آلمان، هلند، برزيل، كانادا، چين، فرانسه و ... شركت خواهند كرد.

محور اصلی اين اجلاس دو روزه بررسی روش های فاينانس و سرمايه گذاری در صنعت هوانوردی كشور خواهد.

پیتر هاربیسون، مدیر عامل کاپا نیز در این اجلاس سخنرانی خواهد داشت.

مباحث اين اجلاس، سرمايه گذاری در خصوص اجاره و خريد هواپيما، ساخت و توسعه فرودگاه‌ها، چالش‌های پولی، بانكی و بيمه ای، رفع موانع بانكی در صنعت هوانوردی ايران، توسعه شبكه پروازی بين المللی و داخلی كشور از جمله مباحث قابل طرح در اين اجلاس به شمار می رود.

قرار است عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این اجلاس در خصوص آمادگی هوانوردی ایران برای ورود به بازارهای کسب و کارجهانی سخنرانی کند.

نظر شما