شناسهٔ خبر: 28026 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌شود:

بررسی رویکردهای نظری و مفهومی به حقوق شهروندی اقشار آسیب‌پذیر

پوستر اولین نشست از سلسله نشست‌های موضوعی دفتر یازدهم با موضوع "رویکردهای نظری و مفهومی به حقوق شهروندی اقشار آسیب‌پذیر" در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اولین نشست از سلسله نشست‌های موضوعی دفتر یازدهم با محور"اقشار آسیب‌پذیر و حقوق شهروندی در محدوده‌ها و محله‌های هدف" و موضوع "رویکردهای نظری و مفهومی به حقوق شهروندی اقشار آسیب‌پذیر" برگزار می‌شود.

این نشست با سخنرانی خانم‌ها دکتر شیانی، دکتر حسین‌زاده و با حضور آقای دکتر نوروزی(عضو پنل) و آقای دکتر معیدفر(دبیرعلمی) در روز دوشنبه مورخ ۵ مهرماه ۹۵ ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به نشانی  بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی پلاک ۵۱ برگزار می‌شود.

گفتنی است شرکت عمران و بهسازی شهری ایران سلسله نشست‌های موضوعی دفتر دهم  را نیز مبنی بر کیفیت زندگی در مراکز تاریخی شهر تهران با برگزاری چهار نشست با موضوعات تجارب دفاتر خدمات نوسازی شهر تهران در محلات عودلاجان، سنگلج و ناصرخسرو، برنامه پیاده‌گردی و بازدید از مرکز تاریخی تهران و همچنین بررسی چگونگی ارتقای کیفیت زندگی در نقاط تاریخی تهران را مورد بررسی قرار داد./

نظر شما