شناسهٔ خبر: 28053 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان فراهان استان مرکزی خبر داد:

اتمام عملیات شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی فاز نخست محور فرمهین- خنجین- کمیجان

شانه سازی مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان فراهان استان مرکزی، از اتمام عملیات فاز نخست پروژه شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی محور فرمهین-خنجین-کمیجان به طول ۱۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، امید عصار گفت: محور فرمهین-خنجین-کمیجان به طول ۳۵ کیلومتر یکی از محورهای اصلی و پرتردد شهرستان فراهان بوده که به عنوان راه مواصلاتی شهرستان فراهان به استان همدان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به دلیل کم عرض بودن و عدم وجود شانه خاکی مناسب، موضوع شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی این محور با هدف کاهش سوانح رانندگی از ابتدای امسال در دستور کار نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان فرمهین قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان فرمهین در خصوص جزئیات این پروژه افزود: در فاز نخست این پروژه عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی بخشی از محور مذکور با استفاده از نیروها و ماشین آلات در اختیار (حدفاصل روستای خلت آباد تا اسفین) اخیرا اجرا شد و این پروژه را با هدف ایجاد شانه مناسب در کل محور ۳۵ کیلومتری فرمهین-خنجین-کمیجان ادامه خواهیم داد.

وی افزود: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی روستای خلت آباد تا روستای اسفین از هفته اول شهریور ماه امسال به مدت سه هفته (از ابتدای شهریور ماه امسال) انجام پذیرفته است.

نظر شما