شناسهٔ خبر: 28085 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نویدی خبر داد:

آغاز طراحی ترمینال ایران‌شهر تا نیمه مهر ماه

محمود نویدی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری اجلاس کاپا در تهران با حضور نماینده فرانسوی‌ها گفت: مذاکراتی با فرانسوی‌ها برای آغاز طراحی ترمینال ایران‌شهر صورت گرفته است و احتمال دارد تا دو هفته آینده طراحی آن کلیک بخورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،محمود نویدی به مهر گفته است: مذاکراتی با فرانسوی ها برای آغاز طراحی این ترمینال صورت گرفته و دراجلاس بین المللی سرمایه گذاری هوانوردی کاپا(۲۸-۲۹شهریور) هم نماینده فرانسوی ها حضور دارد.

وی ادامه داد: موضوع مذاکره با نماینده فرانسوی برای طراحی ترمینال ایرانشهر مربوط به زمان، مبلغ و شرایط طراحی این ترمینال است.

به گفته مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) مطالعات و بررسی های فرانسوی درزمینه طراحی فرودگاه ایرانشهر تقریبا کامل است اما شروع طراحی که مطابق با برنامه وزارت راه وشهرسازی باشد، نزدیک به دوهفته دیگرآغاز می شود.

نویدی بیان کرد: درحال حاضر رایزنی های مشترک به مرحله ای رسیده است که وارد جزییات انجام طرح شده ایم و برهمین اساس قراراست طی روزهای آینده، اندازه گیری برای انجام فازبندی طراحی این ترمینال صورت گیرد.

نظر شما