شناسهٔ خبر: 28170 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای اعلام كرد؛

افزایش محسوس دما در سواحل شمالی و اردبیل/ پیش‌بینی رگبار و رعد برق در استان‌های شمالی

باران بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی طی امروز دمای هوا بطور نسبی بین ۴ تا ۶ درجه سلسیوس نسبت به روز گذشته در سواحل شمالی کشور و استان اردبیل افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از سازمان هواشناسی، بر اساس تحلیل خروجی مدلهای عددی، طی امروز دمای هوا بطور نسبی بین ۴ تا ۶ درجه سلسیوس نسبت به روز گذشته در سواحل شمالی کشور و استان اردبیل  افزایش خواهد یافت و  اواخر روز همراه با افزایش وزش باد در برخی نقاط گیلان، مازندران و اردبیل خواهد بود.

روز پنجشنبه بتدریج با وزش باد شمالی دمای هوا روند کاهشی خواهد یافت و خنکترین روز در طی ۵ روز آینده صبح یکشنبه (چهارم مهر) آینده در نوار شمالی کشور و دامنه های البرز خواهد بود و دمای هوا در این مدت به طور نسبی بین ۵ تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت. 

روز شنبه  (سوم مهر) استانهای گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و  نوار شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و یکشنبه در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل بارش باران و در ارتفاعات و جاده های کوهستانی مه غلیظ و در برخی نقاط با رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می شود.

با وزش باد شمالی روز پنجشنبه دریای خزر مواج پیش بینی میشود و روز شنبه با تشدید سرعت باد،  سطح دریا تلاطم  بیشتری خواهد داشت.

نظر شما