شناسهٔ خبر: 28239 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود خبر داد:

عملیات تسطیح، آب پاشی و کمپکت راه روستایی در هشترود آذربایجان‌شرقی

عملیات تسطیح در راههای روستایی هشترود رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای تسهیل در عبور و مرور اهالی محترم روستاهای بیگ بلاغی - کماجرود شهرستان هشترود عملیات تسطیح، آب پاشی و کمپکت جهت آماده سازی برای اجرای آسفالت به طول ۲ کیلومتر انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، علیرضا اوشال گفت: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی  از فعالیت‌ها و وظایف اداره راه و شهرسازی هشترود را تشکیل می‌دهد که شامل احداث و آسفالت و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه گیری آسفالت، خط کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم ، شانه سازی و پاکسازی حریم راه‌های روستایی و ... است.

اوشال افزود: هدف از اجرای عملیات تسطیح، آب پاشی و کمپکت در جهت روان سازی و سهولت تردد وسایل نقلیه عبوری و آرامش خاطر اهالی محترم روستای بیگ بلاغی و دیگر روستاهای مجاور که در تمام فصول سال ، بخصوص در فصل زمستان از این مسیر تردد می کنند، انجام شد.

وی در ادامه داد : این طرح با همت و تلاش راهداران اداره راه و شهرسازی هشترود توسط دستگاه‌های نگهداری این شهرستان اجرا شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود گفت: در راستای تسهیل در عبور و مرور اهالی محترم روستاهای بیگ بلاغی - کماجرود شهرستان هشترود عملیات تسطیح ، آب پاشی و کمپکت جهت آماده سازی برای اجرای آسفالت  به طول ۲ کیلومتر انجام شد.

اوشال همچنین افزود: عملیات قیرپاشی و آسفالت ریزی راه روستای فوق توسط پیمانکار طرف قرارداد با این اداره آغاز شد.

نظر شما