شناسهٔ خبر: 28288 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی همدان خبر داد:

چهارخطه شدن ۲۰ کیلومتر از محور تویسرکان-جوکار در استان همدان

جاده مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: محور جوکار به تویسرکان به طول ۲۷ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن عملیاتی شده و هفت کیلومتر باقیمانده که تقریباً دو کیلومتر آن داخل روستای حسین‌آباد است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، محمد رودباری در حاشیه جلسه بررسی و رفع مشکل مسیر حسین‌آباد شاملو در پروژه چهارخطه جوکار به تویسرکان گفت: محور جوکار به تویسرکان به طول ۲۷ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن چهارخطه شده و هفت کیلومتر باقیمانده که تقریباً دو کیلومتر آن داخل روستای حسین‌آباد است.

وی ادامه داد: در جلسه امروز مقرر شد راهکارهای عملی و اجرایی طی جلساتی با مردم و بخشداران در خصوص مسیری که از داخل حسین‌آباد شاملو می‌گذرد، اندیشیده شود، اگر این مسیر آزاد شود ما بلافاصله عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان افزود: سال گذشته ۱۰ کیلومتر از مسیر چهارخطه جوکار تویسرکان زیر بار ترافیک رفته که هم‌اکنون عملیات اجرایی آسفالت آن در حال انجام و آماده افتتاح است.

رودباری یادآور شد: امسال عملیات اجرایی هشت کیلومتر از چهارخطه محور تویسرکان به کنگاور اجرا شده که تابلو و علائم آن نصب شده و با حضور مردم در یک جلسه رسمی به افتتاح می‌رسد.

نظر شما