شناسهٔ خبر: 28290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد:

قطع سهميه سوخت ناوگان فاقد بيمه‌نامه معتبر شخص ثالث در چهارمحال و بختیاری

منوچهر سلمان زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از اول مهرماه جاری سهمیه سوخت ناوگان فاقد بیمه‌نامه معتبر شخص ثالث قطع می‌شود و تا زمان رفع مشكلات و نواقص بیمه‌ای مشمول دریافت سوخت یارانه‌ای نخواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، از اول مهرماه جاری سهمیه سوخت ناوگان فاقد بیمه‌نامه معتبر شخص ثالث قطع می‌شود و تا زمان رفع مشكلات و نواقص بیمه‌ای مشمول دریافت سوخت یارانه‌ای نخواهند شد.

منوچهرسلمان زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعلام این خبر گفت: از خرداد ماه امسال محدودیت‌هایی برای سهمیه سوخت یارانه‌ای خودروهای فاقد بیمه نامه شخص ثالث معتبر منظور شد و از اول مهرماه ناوگان فاقد بیمه نامه معتبر در مجموعه خاكستری سهمیه سوخت قرار گرفتند و تا زمان ارائه اطلاعات بیمه‌ای معتبر، مشمول دریافت سوخت یارانه‌ای نخواهند بود.

سلمان زاده افزود: رانندگانی که در اسرع وقت با مراجعه به دفاتر بیمه‌ای و تكمیل بیمه‌نامه شخص ثالث و ارائه مستندات خود به دفاتر پلیس +۱۰، از لیست خاكستری خارج شده و از سوخت یارانه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: با وجود افزایش ۵ درصدی تردد ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای در كشور نسبت به سال گذشته، اجرای طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش موجب صرفه‌جویی قابل ملاحظه در مصرف سوخت شده است.

شایان ذكر است از ابتدای مهرماه سال گذشته سوخت گازوئیل ناوگان حمل‌ونقل عمومی كشور اعم از درون شهری و برون شهری بر اساس عملكرد ناوگان و مستنداتی نظیر بارنامه، صورت وضعیت و CMR اختصاص می‌یابد.

نظر شما