شناسهٔ خبر: 28380 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر فرماندار پارسیان و مدیر کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان از اداره کل راه و شهرسازی

محمد رادمهر فرماندار پارسیان از تلاش‌ها و زحمات مدیركل و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان در تکمیل و تحویل پروژه های عمرانی جهت بهره برداری در هفته دولت تقدیر کرد. مدیر کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان نیز از تلاش‌های راه و شهرسازی هرمزگان در جهت تکمیل و تجهیز کتابخانه های استان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، محمد رادمهر، فرماندار پارسیان با اعطای لوح سپاس به مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی از تلاش‌ها و زحمات این حوزه در احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی،  خصوصاً ساختمان فرمانداری پارسیان تقدیر کرد.

فرماندار پارسیان با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشتن در جهت خدمت به خلق ضمن رعایت اقتصاد مقاومتی ستودنی است که بحمدلله در پروژه های عمرانی ضمن رعایت برنامه زمانبدی منویات مقام معظم رهبری و شعار نظام محقق شد.

همچنین محسن زینلی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان با اهدای لوح یادبود به روح الله محسن زاده، مدیریت فنی و اجرایی و کارشناسان این حوزه گفت: خدمت به مردم و فرهنگ دوستان در جهت ترویج کتابخوانی و افزایش آگاهی مردم ، عبادت بزرگی است.

وی عنوان کرد: شیرینی خدمت در عرصه سازندگی و ترویج علم و دانش هرگز از کام انسان نمی رود و تلاش اداره کل راه و شهرسازی برای رفع نیازهای فرهنگی شایسته تجلیل و قدردانی است.

در ادامه محسن زاده به حمایت‌های صورت گرفته از جانب دولت تدبیر و امید در زمینه احداث مراکز فرهنگی اشاره و  ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبار لازم، تا پایان سال حداقل سه کتابخانه با مجموع مساحت تقریبی ۳۱۰۰ متر مربع در شهرستان‌های میناب، بندرعباس و بندرلنگه به بهره برداری برسد و شاهد  افزایش سطح سرانه کتابخانه های عمومی استان و نزدیک شدن به استانداردهای لازم باشیم.

 

نظر شما