شناسهٔ خبر: 28406 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزادگان و ایثارگران شاغل در بنادر شهید رجایی و شهید باهنر تکریم شدند

تقدیر از ایثارگران همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، طی مراسمی پنج نفر از آزادگان و ایثارگران شاغل در بنادر شهید رجایی و شهید باهنر تجلیل و تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازواحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، درمراسم تجلیل از پنج نفر از آزادگان و ایثارگران شاغل در بنادر شهید رجایی و شهید باهنر، حمیدرضا محمد حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت و گفت: مفتخریم که پنج نفر ازآزادگان سرافراز جنگ تحمیلی در بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی و یک نفر نیز در بندر شهید باهنر مشغول به خدمت هستند.

همچنین بهرام صمیمی، مسئول پایگاه مقاومت و امور ایثارگران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تأکید بر ضرورت توجه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: اگر رشادت ‌های آزادگان سرفراز و شهدای عالی مقام نبود، امروز کشور ما در امنیت و آرامش به سر نمی‌برد.

در ادامه این برنامه، یکی از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از دوران اسارت پرداخت.

در پایان این مراسم، آقایان یوسف قاسمی، عبدالله خدمتکاری، محمد گشوییه و کوروش لک به عنوان ایثارگران و آزادگان شاغل در بندر شهید رجایی و حیدر قادری از کارکنان آزاده بندر شهید باهنر مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظر شما