شناسهٔ خبر: 28418 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات مدیره شرکت شهرهای جدید مطرح كرد:

قیمت مسکن مهر پردیس از ابتدا علی‌الحساب بود/ وزارت راه و شهرسازی در مسکن مهر ذی‌نفع نیست

طاهرخانی عضو هیات مدیره شرکت شهرهای جدید با بیان اینکه تغییرات قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس به مفهوم افزایش قیمت نیست، گفت: از ابتدا قیمت‌ها علی‌الحساب بوده و قرار بوده قیمت‌های نهایی در موعد تحویل واحدها مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایلنا، حبیب الله طاهرخانی در برنامه روی خط تهران با بیان اینکه مفهوم افزایش قیمت برای مسکن مهر پردیس را قبول نداریم، گفت: قیمت این واحدها قطعی و نهایی نبوده و قیمت ها از ابتدای کار علی الحساب بوده اند.

وی ادامه داد: از ابتدا هم قرار بر این بود که قیمت ها زمان تحویل واحدها قطعی شود.

عضو هیات مدیره شرکت شهرهای جدید با بیان اینکه سیاست وزارت راه و شهرسازی و شرکت شهرهای جدید این است که سهم آورده مردم کاهش یابد، گفت: کارگروهی برای تعیین قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس تشکیل شده است و هفته آینده قیمت‌های نهایی از سوی این کار گروه اعلام می شود. 

طاهرخانی با تاکید بر اینکه در موضوع مسکن مهر  در یک سمت متقاضیان هستند و در سمت دیگر سازندگان، ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در مسکن مهر ذی نفع نیست و وظیفه دارد بین این دو طرف تعادلی را ایجاد کند تا کارگاه های این پروژه همچنان فعال بماند.

وی گفت: متاسفانه در پروژه مسکن مهر برنامه‌ریزی‌های فیزیکی و مالی از ابتدا با چهارچوب مشخصی شروع نشد و از آنجایی که مبنای مشخصی نداشت همین باعث ایجاد سوء تفاهم‌هایی بین مجری و کارفرما و متقاضی می شود با که تعاملی که وجود دارد در حال رفع این سوء تفاهم‌ها هستیم.  

نظر شما