شناسهٔ خبر: 28496 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد

واگذاری زمین و وام مسکن به ۱۰۰ هزار ایثارگر

 محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت که در سال‌جاری به ۱۰۰ هزار ایثارگر که تاکنون از بنیاد، زمین و مسکن دریافت نکرده‌اند، زمین و وام مسکن ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی در حاشیه نخستین همایش سراسری تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور در جمع خبرنگاران، افزود: باتوجه به اینکه مسکن یکی از دغدغه‌های ایثارگران است، درحد توان و طبق قانون ۶ ساله تا سال ۹۸ این دغدغه را رفع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای درحال انجام، بازنگری در قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران است که هفته گذشته بر همین اساس مصوب شد که برای مسکن ایثارگران اقدام شود و دستور اجرای آن هم اعلام شد.

شهیدی اظهار داشت: تشکل‌های فراوانی در بخش شاهد و ایثارگر در کشور وجود دارد که تعداد زیادی از آنها به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: هدف از برپایی این همایش نیز استفاده از فکر فرزندان ایثارگر بوده که دلسوزانه برای امور بنیاد می‌اندیشند، تا این تشکل‌ها در اقصی نقاط کشور جایگزین بنیاد شهید برای ارائه خدمت باشند.

معاون رئیس جمهوری گفت: انتظار می‌رود از وجود و تفکر این تشکل‌ها به عنوان اتاق فکر برای بهبود کار استفاده شود و پس از تصمیم‌گیری در ستاد مرکزی از این تشکل‌ها برای تحول در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز بهره‌برداری شود.

نظر شما