شناسهٔ خبر: 28532 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مجتبی شمس‌نژاد خبر داد:

پرواز فوکر ۱۰۰ قشم به سلامت نشست/ حال همه مسافران خوب است

مجتبی شمس نژاد مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قشم گفت: پرواز فوکر ۱۰۰ شماره ۱۲۶۳ قشم ایر در مسیر پروازی قشم- مشهد که ده دقیقه بعد از پرواز دچار نقص فنی شده بود به سلامت به زمین نشست و حال همه مسافران خوب است.

مجتبی شمس نژاد مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: پرواز فوکر ۱۰۰ شماره ۱۲۶۳ قشم ایر در مسیر پروازی قشم- مشهد ۱۰ دقیقه پس از پرواز از فرودگاه قشم دچار نقص فنی در موتور سمت راست خود شد، با درایت خلبان پرواز و کادر پروازی قشم ایر و برج مراقبت فرودگاه بین المللی قشم این پرواز به دلیل رسیدن به وزن مجاز برای به زمین نشستن مجبور به ادامه پرواز در مسیر دایره‌ای شکل حول فرودگاه قشم شد.

وی ادامه داد: پس از مصرف سوخت و رسیدن به وزن مجاز این پرواز بدون هیچ مشکلی و با مهارت خلبان پرواز تنها با یک موتور با سلامت کامل به زمین نشست.

شمس نژاد با رد اخباری مبنی بر بدحال بودن برخی مسافران این پرواز، گفت: مسافران این پرواز با حضور کلیه عوامل و نیروهای امداد و نجات و اورژانس و آتش نشانی فرودگاه و شهرهای اطراف فرودگاه، به پارکینگ هدایت شدند و  حال همه مسافران خوب است.

نظر شما