شناسهٔ خبر: 28562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار قزوین خبر داد:

افتتاح بیش از ۱۹ هزار واحد مسکن مهر استان قزوین در دولت تدبیر و امید/ صرف بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای آسفالت راه‌ها

فریدون همتی استاندار در جلسه شورای اداری استان قزوین که با حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت برگزار شد گفت: طی سه سال خدمت دولت یازدهم ۱۹۳۵۴ واحد مسکن مهر افتتاح شده که با احتساب واحدهای قبلی به بیش از ۳۶ هزار واحد می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، فریدون همتی با اشاره به اینکه واحدهای افتتاح شده در این دوره در ابتدای دولت یازدهم تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، عنوان کرد: یکی از اولویت‌های دولت در این دوره احداث و افزایش سطح خدمات روبنایی در مسکن مهر استان بوده است.

وی با بیان اینکه این خدمات شامل احداث مدارس، مساجد، درمانگاه، پاسگاه، فضای سبز، مجتمع تجاری و مواردی از این دست می‌شود، افزود: اگر ما از ساخت این قبیل خدمات چشم‌پوشی می‌کردیم با هزینه آن می‌توانستیم ۲۰ هزار واحد دیگر بسازیم ولی احداث ساختمان بدون پیشبرد خدمات روبنایی منطقی نخواهد بود.

همتی همچنین خدمات ارائه‌شده در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها در این دولت را قابل‌توجه دانسته و یادآور شد: طی سال‌های گذشته بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای آسفالت راه‌های استان هزینه شده است.

استاندار قزوین یکی دیگر از اولویت‌های دولت در حوزه راه و شهرسازی را افزایش ایمنی در راه‌ها دانسته و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و اقدامات شکل گرفته ما شاهد کاهش ۲۶ درصدی تصادفات رانندگی و همچنین کاهش ۱۲ درصدی تلفات رانندگی در استان قزوین بوده‌ایم.

نظر شما