شناسهٔ خبر: 28608 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر منطقه‌ای تای ایرویز:

برقراری پرواز ایران- تایلند آغاز توسعه همکاری های اقتصادی است

تای ایرویز طبق اعلام مدیرخاورمیانه و استرالیا تای‌ایروایز مسیر تهران - بانکوک با بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ توسط این ایرلاین انجام می‌شود. وی گفته است برقراری این پرواز آغازی برای توسعه همکاری های اقتصادی بین ایران و تایلند است تا همواره شاهد افزایش پروازها بین دو کشور باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر منطقه ای شرکت تای ایرویز در مراسم افتتاح این خط هوایی گفت: این شرکت با هواپیمای بوئینگ ۲۰۰-۷۷۷ امروز پروازهای خود را از بانکوک به تایلند آغاز کرد که اکنون چهار پرواز در هفته در این مسیر برقرار شده است و امیدواریم بزودی پروازهای این شرکت به ایران به صورت روزانه انجام شود.

«پرین یوپراسرت» افزود: برقراری این پرواز آغازی برای توسعه همکاری های اقتصادی بین ایران و تایلند است تا همواره شاهد افزایش پروازها بین دو کشور باشیم.

وی اعلام کرد: شرکت هوایی تای ایرویز با ۹۴ هواپیمایی ملکی به ۸۰ مسیر بین المللی در جهان پرواز می کند و عمر متوسط ناوگان این شرکت کمتر از ۱۲ سال است.

شرکت تای ایرویز قیمت بلیت های خود در مسیر بانکوک- تهران و برعکس را ۱۶میلیون ریال تعیین کرده است.

وی گفت: در مرحله نخست، پروازهای این شرکت از تایلند به مقصد تهران انجام می شود و در مراحل بعدی پروازها به مشهد و اصفهان در ایران و منطقه پوکت که مرکز گردشگری در تایلند برای خانواده هاست، برقرار می شود.

به گزارش ایرنا، شرکت هوایی تای ایرویز در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد و در سال ۲۰۰۶ عنوان بهترین شرکت هوایی جهان را کسب کرد.

اکنون شرکت هوایی ماهان در مسیر ایران به تایلند هر هفته ۶ پرواز دارد و با احتساب پروازهای تای ایرویز، شمار پروازهای دو شرکت در مسیر ایران به تایلند و برعکس به ۱۰پرواز افزایش می یابد.

نظر شما