شناسهٔ خبر: 28639 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

صفدری تاکید کرد:

گام‌های مثبت وزارت راه در ارتقای سلامت اداری/ تلاش برای اجرای قوانین مغفول‌مانده سلامت اداری

علی صفدری معاون مرکز امور اخلاق اداری، صیانت از حقوق مردم و دبیرخانه هیئت عالی نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: وزارت راه و شهرسازی گام‌های مثبت و رو به جلو در ارتقای سلامت اداری برداشته و پیگیر اجرای قوانین مغفول‌مانده در بخش‌های مختلف این وزارتخانه است.

علی صفدری، معاون مرکز امور اخلاق اداری، صیانت از حقوق مردم و دبیرخانه هیئت عالی نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور در حاشیه جلسه ارائه گزارش فعالیت بازرسان شرکت‌ها و معاونت‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی در شش ماهه نخست در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: شاهد حرکت‌های روبه جلو در وزارت راه و شهرسازی در ارتقای سلامت اداری هستیم و وزارت راه به عنوان مجموعه کامل به گزارش‌گیری مستمر در چارچوب قوانین و مقررات در این زمینه می‌پردازد.

صفدری افزود: بسیاری از قوانین سلامت اداری که در بسیاری از دستگاه‌ها مغفول مانده‌اند در وزارت راه و شهرسازی به طور کافی پیگیری و می‌شوند و در حضور سایر بخش‌ها مورد نقد قرار می‌گیرند که نتیجه این امر ایجاد حساسیت و شکل‌گیری فعالیت‌هایی درکنترل مفید فساد اداری است.

 معاون مرکز امور اخلاق اداری، صیانت از حقوق مردم و دبیرخانه هیئت عالی نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: چارچوب‌هایی که در کشور تدوین نشده و هنوز حتی سازمان مدیریت به عنوان شاخص‌های سلامت اداری ابلاغ نکرده‌است وزارت راه و شهرسازی و برخی از سازمان‌های زیرمجموعه آن نسبت به طراحی و اجرای مدل این شاخص‌ها و تعریف چرخه آن اقدام کرده‌اند و در مسیر بهبود قرار داده‌اند.

وی گفت: اینکه مدیریت باارزشی عنایت داشته باشد که نظارت بر شاخص‌های سلامت اداری به طور مستمر تکرار شود باعث می‌شود رسیدن به نتایج این حوزه آسان‌تر شود.

نظر شما