شناسهٔ خبر: 28704 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

میرسعید صفی‌نیا خبر داد:

اتمام پروژه بهسازی و بازسازی برج مراقبت اصفهان تا پایان مهرماه

میرسعید صفی‌نیا مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داده است که کارکنان این اداره‌کل درحال بازسازی و نوسازی بخش‌های مختلف برج مراقبت پرواز فرودگاه اصفهان‌ هستند و گفته است: اکنون بهسازی ساختمان برج به همراه تاسیسات آن به‌طور همزمان درحال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهرماه این پروژه به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اتمام پروژه بهسازی و بازسازی سیستم‌های تاسیساتی و ساختمانی برج مراقبت فرودگاه بین‌المللی اصفهان تا پایان مهرماه خبر داد.

میرسعید صفی‌نیا ضمن اعلام این خبر ، گفت: در استعلامی که تهیه شد روش‌های کار سیستم‌های سرمایش و گرمایشی فرودگاه اصفهان مورد قبول نبود. بنابراین طی پروژه‌ای بازسازی و بهسازی برج را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه کارکنان این اداره‌کل در حال بازسازی و نوسازی بخش‌های مختلف برج مراقبت پرواز فرودگاه اصفهان‌ هستند، ادامه داد: اکنون بهسازی ساختمان برج به همراه تاسیسات آن به‌طور همزمان در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهرماه این پروژه به اتمام برسد.

به گفته مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی، زمان راه‌اندازی سیستم آسانسوربرج فرودگاه اصفهان به ۲۰ سال قبل بازمی‌گردد که اکنون از استانداردهای لازم برخوردار نیست. همچنین تعمیرات آن پرهزینه و مصرف انرژی آن بالا بود. بنابراین بهسازی و نوسازی آسانسور و سیستم روشنایی برج را با اعتباری برابر با ۲ میلیارد ریال آغاز کردیم تا علاوه بر داشتن استانداردها از صرفه‌ اقتصادی لازم نیز برخوردار شود.

وی به روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفته است: بهسازی، بازسازی و نوسازی بخش‌های مختلف برج فرودگاه اصفهان توسط پیمانکار با نظارت کارکنان این اداره‌کل و مسئولان مرتبط در فرودگاه اصفهان در حال انجام است.

نظر شما