شناسهٔ خبر: 28750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مانی‌فر در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد؛

تشریح روند توسعه راه‌های استان قزوین طی سه سال اخیر/احداث ۴۰۰ کیلومتر راه در دولت یازدهم/ هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای نگهداری و احداث راه‌های استان

مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ضمن تشریح عملکرد توسعه راه های استان قزوین طی سه سال گفت: ما در طی این دوره توانستیم حدود ۴۰۰ کیلومتر از انواع راه‌های موجود در سطح استان را فزایش دهیم.

حامد مانی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اشاره به توسعه راه‌های استان قزوین در دولت یازدهم کرد و گفت: ما در طی این دوره توانستیم با کمک دولت و وزارت راه و شهرسازی حدود ۴۰۰ کیلومتر از انواع راه‌های موجود در سطح استان را فزایش دهیم.

وی ادامه داد: احداث ۲۴ کیلومتر بزرگراه، ۱۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۸ کیلومتر راه فرعی، ۳۲۲ کیلومتر راه روستایی از جمله اقدامات انجام شده برای توسعه راه‌های استان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: در مدت یاد شده عملیات راه‌سازی شامل زیرسازی و روسازی ۲۴۲ کیلومتر در سطح استان انجام شده همچنین لکه گیری، بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۸۲۰ هزار متر مربع از سطح راه‌های اصلی استان انجام شده است.

مانی‌فر احداث، بهسازی و تعمیر بیش از ۲۴۵ دستگاه پل در طول راه‌های اصلی و شریانی استان را، از دیگر اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید اعلام کرد.

وی از واگذاری و اختصاص بیش از ۴۵ هزار تن قیر رایگان در طی سه سال گذشته خبرداد و اعلام کرد: از این قیر رایگان جهت ساخت، بهسازی و افزایش کیفیت راه‌های اصلی درون و برون شهری استان استفاده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: احداث راه جدید، بهسازی، لکه گیری و اجرای روکش آسفالت بیش از ۳۲۰ کیلومتر راه روستایی در سراسر استان در دولت یازدهم انجام شد.

وی بیان کرد: احداث، بهسازی و تعمیر بیش از ۴۰ دستگاه پل در طول راههای روستایی استان با کمک وزارت راه و شهرسازی در هم از دیگر اقدامات انجام شده در همین دولت بود.

 مانی فر با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی تمام تلاش وتوان خود را به کار گرفته تا بتوانیم در تمامی حوزه‌ها حداکثر ایمنی را داشته باشیم، گفت: در راه‌های اصلی ما، همواره فعالیت‌های راهسازی در کنار راهداری و مرمت و بهسازی راه‌ها به طور همزمان در حال انجام است.

مانی فر گفت: در طی سه سال گذشته در دولت تدبیر و امید ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه نگهداری و احداث راه‌های استان هزینه شده است که این رقم برابر با کل اعتبارات استان است.

نظر شما