شناسهٔ خبر: 28788 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

‌در مراسم صبحگاه مشترک پلیس راه‌آهن مطرح شد:

کاهش ۳۲ درصدی سرقت‌ و رشد ۲۹ درصدی کشف مواد مخدر در راه‌آهن

بازدید محسن پورسید آقایی مدیرعامل راه آهن از پایگاه خبری کاهش ۳۲ درصدی سرقت و رشد ۲۹ درصدی کشف مواد مخدر سنتی به واسطه اجرای طرح‌های متعدد پلیس راه‌آهن، از مواردی بود که در مراسم صبحگاه مشترک پلیس راه‌آهن مطرح شد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی‌ به نقل از روابط عمومی راه‌آهن، صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک پلیس راه‌آهن کشور با حضور مدیرعامل راه‌آهن‌، فرمانده پلیس راه‌آهن کشور، فرمانده پلیس پیشگیری ناجا و جمعی از مدیران راه‌آهن برگزار شد.

‌در این مراسم ‌مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به شرایط کشورهای همسایه و وجود امنیت‌ در ایران، گفت: خوشبختانه با توجه به رهنمودها‌ی فرماندهی معظم کل قوا‌، نیروهای نظامی و انتظامی کشور راه مناسبی را در پیش گرفته‌اند و درنوع خود کمک حال اداره کشور شده‌اند‌.

وی با تأکید بر اینکه مسأله امنیت و حفظ آن نعمت بزرگی است، افزود: امروزه آسودگی و امنیت موجود در کشور را مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم زیرا در فضای حساس کنونی که اغلب کشورهای همسایه درگیر آشوب و بحران هستند،‌ وجود این میزان امنیت، خیر و برکتی است که منشا آن از رهنمودها و حمایت‌های مقام معظم رهبری است.

مدیرعامل راه‌آهن بیان کرد:‌ نیروی انتظامی علاوه بر حفظ امنیت عمومی به عنوان یکی از مراکز اجتماعی در راه‌آهن است که ارتباط نزدیکی با مردم دارد‌.

پورسید آقایی اضافه کرد: نیروی انتظامی راه‌آهن فقط امنیت را پیگیری نمی‌کند بلکه کار حل و فصل مشکلات مردم و رسیدگی به امنیت راه‌آهن‌ و جلوگیری از سرقت‌ها‌ را به عهده دارد و در یک کلام نیروی انتظامی بخش مهمی از شرکت راه‌آهن تلقی می‌شود.

وی افزود: ‌راه‌آهن دارای پل‌های به هم پیوسته‌ای اعم از بخش‌های اجرایی، عملیاتی و حفاظتی است که وجود هر یک در کنار سایرین معنا پیدا می‌کند.

بنابراین گزارش در این مراسم همچنین سردار اکبرشاهی فرمانده پلیس راه‌آهن با تبریک به مناسب هفته نیروی انتظامی از کاهش ۳۲ درصدی سرقت و رشد ۲۹ درصدی کشف مواد مخدر سنتی به واسطه اجرای طرح‌های متعدد پلیس راه آهن در سطح کشور در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

وی اعلام کرد: پرسنل‌ این بخش همواره درجهت حفظ امنیت جامعه در تلاش هستند و اجرای طرح‌های یاد شده در امسال در همه استان‌ها به شکل منسجم ادامه خواهد داشت.

نظر شما