شناسهٔ خبر: 28811 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در قالب یک نشست بررسی می‌شود

مرمت و حفاظت نویافته‌های معماری در کاوش‌های باستان‌شناسی در اصفهان

پوستر نشست مرمت و حفاظت نویافته‌های معماری در کاوش‌های باستان‌شناسی با سخنرانی عضو هیات‌علمی دانشگاه کاشان در خانه تاریخی دهدشتی (خانه میراث) در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پنجمین نشست علمی، پژوهشی با موضوع مرمت و حفاظت نویافته‌های معماری در کاوش‌های باستان‌شناسی با نگاهی به کاوش‌های باستان‌شناسی تپه باستانی ویگل در شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

در این نشست علمی، پژوهشی که توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان تدارک دیده شده است دکتر محسن جاوری استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه کاشان و همچنین رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان کاشان سخنرانی می‌کند.

حضور برای علاقمندان در این نشست آزاد است و همچنین مکان برگزاری این نشست نیز در خانه میراث (خانه تاریخی دهدشتی) برگزار می‌شود. زمان برگزاری نیز روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ است و علاقمندان می‌توانند به نشانی اصفهان، میدان امام حسین (ع) (دروازه دولت)، روبروی مسجد باب‌الرحمه، کوچه جهان نما، بن‌بست دهدشتی، خانه تاریخی دهدشتی (خانه میراث) مراجعه کنند. /

برچسب‌ها:

نظر شما