شناسهٔ خبر: 28970 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب اولین فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن هرمزگان/ رصد تصرفات اراضی ملی بندرعباس با عکس‌برداری و فیلم‌برداری هوایی

غلام حسین شیری مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان این مطلب در مراسم معرفی اولین فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن هرمزگان افزود: با فعال شدن یگان حفاظت از اراضی در راه و شهرسازی میزان تصرفات کمتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، در حکمی از سوی سرهنگ علی عباس نژاد، سرگرد ابراهیم نیکبخت به‌عنوان اولین فرمانده یگان هرمزگان منصوب شد.

فرمانده یگان حفاظت ملی زمین و مسکن هرمزگان پس از دریافت حکم انتصاب با بیان اینکه در مسیر فعالیت بدون مشکل نخواهیم بود، گفت: در راستای جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و پاسداری از آن در کمال ادب و احترام برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

وی با قدردانی از غلامحسین شیری مدیرکل راه و شهرسازی ادامه داد: با همکاری‌هایی که در این زمینه صورت خواهد گرفت بتوان حرکت کرد.

غلامحسین شیری مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان این مطلب در مراسم معرفی اولین فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن هرمزگان گفت: با فعال شدن یگان حفاظت از اراضی در راه و شهرسازی میزان تصرفات کمتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه هرمزگان مقام دوم در رفع تصرف اراضی ملی دارد، افزود: از ابتدای امسال ۳۱۰ هزار و ۹۳۹ مترمربع  با همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی در بندرعباس رفع تصرف شده است.

شیری ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۲۴۲ میلیارد تومان عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی بیان داشت: متصرفان اگر ببینند افرادی هستند که جلوی تخلفات آن‌ها را می‌گیرند قطعاً به این زمین‌ها تجاوز نمی‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد، یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن بتواند نقش مفیدی در حفاظت و صیانت از اراضی محدوده شهر ایفا کند.

به گفته شیری با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته اراضی ملی شامل زمین و مسکن با عکس‌برداری و فیلم‌برداری رصد می‌شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته تمامی نقشه‌های ساخت و سازی از سال ۸۳ به بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد و ساخت و سازهای  پس از آن شناسایی و با متصرفان برخورد خواهد شد.

نظر شما