شناسهٔ خبر: 28980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛

اقدام ویژه وزارت راه و شهرسازی در انجام پروژه‌های مهم استان اردبیل/ موافقت آخوندی با پیشنهاد نحوه تکمیل راه‌آهن اردبیل به میانه

نشست استاندار اردبیل در دیدار با وزیر راه و شهرسازی خواستار مساعدت و اقدام ویژه وزرات راه و شهرسازی در به سرانجام رساندن پروژه‌های مهم راه و شهرسازی در استان اردبیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهردار اردبیل در دیدار با وزیر راه وشهرسازی که در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اجرایی پروژه‌های زیربنایی استان در حوزه راه و شهرسازی افزود: راه آهن اردبیل به میانه، جاده اردبیل به پارس‌آباد و برخی پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری اردبیل از پروژه‌های مهم استان در حوزه راه و شهرسازی می‌باشند.

وی گفت: کمک به تسریع در تکمیل آن‌ها موجب به ثمر رسیدن سرمایه گذاری‌های انجام یافته در این حوزه شده و گشایش محسوس در خدمت رسانی به مردم خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این دیدار به تشریح عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل پرداخته و تصریح کرد: کمبود اعتبارات تخصیصی به پروژه‌های مهم راه و شهرسازی از جمله راه آهن اردبیل به میانه، جاده‌های استان و بافت‌های فرسوده و پروژه‌های اولویت‌دار راه و شهرسازی استان اردبیل باعث کندی اجرای عملیات اجرایی در این پروژه‌ها را به دنبال داشته و درخواست توجه ویژه با اختصاص منابع اعتباری به این پروژه‌ها شد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این دیدار درخصوص پروژه‌های تملک زمین‌ها و واحدهای مسکونی اطراف بقعه شیخ صفی و تأمین ۳۰۰ هکتار زمین برای صنایع مزاحم و برخی دیگر از پروژه‌ها دستور مساعدت صادر کرد.

هم چنین در این جلسه، وزیرراه و شهرسازی با پیشنهاد اجرایی استاندار اردبیل در خصوص نحوه تکمیل راه‌آهن اردبیل به میانه موافقت و دستور داد اقدامات بعدی در این خصوص به عمل آید.

گفتنی است در این نشست مقرر شد تأمین اعتبار لازم و ایجاد ردیف اعتباری جداگانه برای جاده اردبیل – پارس‌آباد در بودجه سال آتی نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

نظر شما