شناسهٔ خبر: 28988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه خبر داد:

افتتاح طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی در مراغه آذربایجان‌شرقی

آسفالت طرح بهسازی و روکش آسفالت راه دوبانده روستای ورجوی مراغه با ۷/۲ متر عرض و بطول ۴/۲ کیلومتر با حضور فرماندار ویژه مراغه و نماینده معین حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه در آئین بهره‌برداری از این راه روستایی که از مسیرهای گردشگری این شهرستان می‌باشد، گفت: این طرح با ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه به مرحله اجرا گذاشته شد. 

ناصر حمیدی گفت: این مسیر منتهی به شهرستان ملکان بوده و واحدهای تولیدی بزرگ این شهرستان می‌تواند تردد گردشگران داخلی و خارجی به معبد مهر و دیگر ظرفیت‌های گردشگری مراغه را در این مسیر تسهیل کند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در راستای توسعه راه‌های روستایی و به ویژه روستاهای محروم و مرزی عنایت ویژه‌ای دارد.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه با اجرای طرح مشارکتی آسفالت قراجه قیه - سرکارآباد به طول ۸ کیلومتر، درصد برخورداری روستاهای این شهرستان از راه آسفالته با یک درصد افزایش به ۶۶ درصد می‌رسد.

حمیدی افزود: زیرسازی این طرح با ۵ میلیارد ریال هزینه از محل مشارکت‌های مردمی اجرا شده و آسفالت آن نیز با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما