شناسهٔ خبر: 28998 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

احداث راه‌های ایمن در الویت فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

داریوش نصر مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه استان آذربایجان‌غربی از لحاظ شاخص ساخت و توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای پایین‌تر از متوسط کشوری قرار دارد، گفت: احداث راه‌های ایمن در اولویت برنامه‌های کاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، داریوش نصر در همایش استانی راهوران محله تصریح کرد: برای ریشه‌یابی تصادفات جاده‌ای باید ارتباط سه فرآیند؛ رانندگان امروز با خودروهای تولیدی فردا و مجهز در جاده‌های دیروز حرکت می‌کنند با مشارکت همگانی موشکافی شود.

وی یادآور شد: برنامه‌ای برای تشکیل تیم‌های کارشناسی دقیق تصادفات پیشنهاد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خطاب به دهیاران و بخشداران خواستار ترویج فرهنگ صحیح رانندگی شد و افزود: تعامل و همفکری دو رکن اصلی حل مسئله تصادفات به شمار می‌رود و مسئولت کاهش تصادفات جاده‌ای بر عهده همگان است.

همایش استانی راهوران محله به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور معاون امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران اجرایی استان برگزار و از تلاش‌های دهیاران و راهوران محله استان تجلیل شد.

همچنین در این مراسم با اهدای لوح سپاس از مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به عنوان نمونه ترافیکی قدردانی شد. همچنین مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های رئیس پلیس راهور استان و رئیس راهنمایی و رانندگی استان تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما