شناسهٔ خبر: 29001 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور کارکنان در هفتمین روز از دهه اول محرم انجام شد؛

برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در وزارت راه و شهرسازی

عزاداری مراسم عزاداری روز هفتم محرم در قالب هیاتی متشکل از جمعی از معاونان وزیر راه و شهرسازی، کارکنان وزارتخانه و سازمان‌های تابعه در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم عزاداری روز هفتم ماه محرم در وزارت راه و شهرسازی با حضور جمعی از معاونان وزیر راه و شهرسازی، کارمندان این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه همچون سازمان بنادر و دریانوردی و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، همراه جمعی از بازنشستگان در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

همچنین هیات عزاداری وزارت راه و شهرسازی از مقابل درب ورودی این وزارتخانه به طرف محل تجمع مجمع هیات رزمندگان اسلام متشکل از وزارت راه و شهرسازی‌، سازمان‌های تابعه و بانک سپه واقع در پارک آب و آتش حرکت کردند و پس از اجرای مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در روز هفتم محرم به اقامه نماز ظهر پرداختند.

گفتنی است در این مراسم محفوظی معاون حقوقی و امور مجلس، سید سعید سیدعلایی معاون توسعه مديريت و منابع انسانی، محمد سعیدنژاد معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی همراه معاونان، سید قاسم بی‌نیاز رئیس مرکز روابط عمومی، منوچهر شیبانی مدیرکل دفتر توسعه خدمات مهندسی و جمعی از بازنشستگان از جمله احمد مجیدی معاون سابق وزیر در امور دولت و مسئول هماهنگی استان‌ها حضور داشتند.

نظر شما