شناسهٔ خبر: 29012 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

تشکیل نخستین جلسه کارگروه تدوین سند بازآفرینی در استان قزوین

رافع ناصری فر رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی استان قزوین گفت: کارگروه تدوین سند بازآفرینی استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های ذی‌ربط در سالن جلسات آرمان‌شهر اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، رافع ناصری فر با بیان این خبر گفت: هدف از تشکیل این کارگروه اجرایی نمودن سند ملی راهبردی، احیاء، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری است.

ناصری فر درباره موضوع تشکیل این جلسه بیان داشت: همچنین این جلسه در راستای اجرای مصوبات ستاد بازآفرینی استان متشکل از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و به دبیری اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین درباره دیگر اهداف این کارگروه بیان داشت: این جلسات با موضوع تهیه سند چشم‌انداز بازآفرینی استان و تصویب آن در ستاد استانی و متعاقب آن تصویب در ستاد بازآفرینی تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: با وجود سند چشم‌انداز بازآفرینی استان می‌توان برای موضوعات دیگر بازآفرین در آینده برنامه‌ریزی مناسب‌تری انجام داد.

نظر شما