شناسهٔ خبر: 29014 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سازمان هواپیمایی کشوری:

ارمغان برجام برای فرودگاه‌های کشور/ صدور بيش از ۶۶ هزار مجوز پرواز بين‌المللی از فروردين تاكنون

فرودگاه امام خمینی(ره) سازمان هواپيمايی كشوری از صدور مجوز بيش از ۶۶ هزار(لگ) پرواز بين المللی در نيمه نخست امسال خبرداد و اعلام کرد: در نيمه نخست امسال با انجام نزديك ۲۵ هزار و۷۵۰ پرواز بين المللی و بيش از ۴ ميليون و ۲۳ هزار مسافر جابه جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی كشوری ضمن اعلام خبر فوق اظهارداشت: در حال حاضر حدود ۵۰ شركت هواپيمايی خارجی در ايران فعاليت دارند كه بالغ بر ۱۰ شركت هواپيمايی ازجمله شركت های هواپيمايی بريتيش ايرويز، ايرفرانس، كی ال ام، لوفت هانزا و ... فعاليت خود را پس از توافقنامه هسته ای در ايران آغاز كرده اند.

رضا جعفرزاده با بيان اينكه هيچ مجوز پرواز داخلیبرای شركت های هواپيمايی خارجی صادر نشده است،گفت: براساس آمار اراده شده از فرودگاه بين الملی امام خمينی (ره) در نيمه نخست امسال با انجام نزديك ۲۵ هزار و ۷۵۰ پرواز بين المللی و بيش از ۴ ميليون و ۲۳ هزار مسافر جابه جا شده است.

وی هم چنین خبر داد: تا كنون ۶۶ هزار و ۱۱۰ مجوز پرواز بين المللی برای شركت های هواپيمايی و داخلی و خارجی صادر شده كه از اين تعداد ۳۸ هزار و ۷۷۴ مجوز مربوط به شركت های هواپيمايی داخلی و ۲۷ هزار و ۳۳۶ مجوز مربوط به شركت های هواپيمايی خارجي بوده است.

نظر شما