شناسهٔ خبر: 29157 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از آسفالت راه های بخش اسماعیلیه

بازدید مهندس ساردوئی اظهار داشت: جهت تکمیل و آسفالت پروژه های بخش اسماعیلیه به اعتباری بالغ بر دو میلیاردو یکصدو شصت میلیون تومان نیاز است که در صورت تامین اعتبار ، آسفالت راههای روستای این منطقه در سال جاری تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره راه و شهرسازی جنوب استان کرمان مهندس ساردوئی مدیر کل  استان همراه با  آقای دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ،امینی روش فرماندار جیرفت ، و جمعی از مسئولین از آسفالت راههای روستایی بخش اسماعیلیه  بازدید نمودند.

لازم به ذکر است که طول کل محورهای آماده آسفالت ۱۸ کیلومتر است که تا کنون ۹کیلومتر آن با اعتبار یک میلیارد و هشتاد میلیون  تومان آسفالت و مورد بهره برداری قرار گرفت.

آقای کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی طی بازدید روند آسفالت پروژه های راه و شهرسازی را رضایت  بخش اعلام کرد .

مهندس ساردوئی اظهار داشت: جهت تکمیل و آسفالت  پروژه های بخش اسماعیلیه به اعتباری بالغ بر دو میلیاردو یکصدو شصت میلیون تومان نیاز است که در صورت تامین اعتبار ، آسفالت راههای روستای این منطقه در سال جاری تکمیل خواهد شد.

 مدیر کل  راه و شهر سازی جنوب استان کرمان  به همراه امینی روش فرماندار  جیرفت از پروژه های در دست ساخت احداث پل دوم سرجاز وجنگل آباد بازدید کردند .

مهندس ساردوئی افزود: با احداث این پل ها آخرین مرحله احداث بزرگراه خلیج فارس به پایان خواهد رسید  وگره ترافیکی ورودی شهر جیرفت نیز برطرف خواهد شد .

همچنین احداث پل دوم جنگل آباد به طول۲۵۰متر با اعتبار ۴۷۰۰۰میلیون ریال و پل دوم سرجاز به طول ۳۵۰متر با مبلغ اعتبار ۸۶۰۰۰میلیون ریال در حال انجام می باشد.

شایان ذکر است که بدلیل عرض کم پلهای موجود معمولا ترافیک سنگینی در ابتدای ورودی این بزرگراه وجود دارد و اگر تصادفی بر روی این پلها رخ دهد تا چندین ساعت عبور ومرور در این بزرگراه ترانزیتی قطع می شود و ایاب و ذهاب روستاهای همجوار شهر مختل می گردد که با احداث پلهای جدید این مشکل مرتفع خواهد شد.

نظر شما