شناسهٔ خبر: 29368 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

جزئیات نخستین مجمع عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره):

بازدید مسئولان هوایی کشور از ترمینال سلام فرودگاه امام(ره)/ تاکید بر افزایش خدمات‌دهی به مسافران و ارتقای ایمنی پروازها

ترمینال سلام رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نخستین مجمع عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به تشریح برنامه‌های فرودگاه امام برای افزایش خدمات‌دهی به مسافران و همچنین ارتقای ایمنی پروازها پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستین مجمع عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های راه‌وشهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

 غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی، علی عابدزاده معاون وزیر ورئیس سازمان هواپیمایی کشور، محمود نویدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، رحمت الله مه‌آبادی مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها وناوبری ایران، اعضای هیات مدیره و نمایندگانی از وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، راه‌وشهرسازی و اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه وبودجه در نخستین مجمع عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حضور داشتند.

محمود نویدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به تاریخچه و اهداف کمی و شاخص‌های کلیدی اصل سال آینده، رئوس برنامه‌های شهر فرودگاهی امام خمینی برای ارتقاء و توسعه ایمنی و همچنین برنامه های موجود برای ارتقای امنیت فرودگاه وخدمات دهی مناسب ومطلوب به مسافران اشاره کرد.

نویدی در ادامه فعالیت های انجام شده در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اشاره کرد وگفت:دغدغه ما و همه کارکنان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به سوی هدف مشخص شده هست و با تمام توان وبا همکاری همه در رسیدن به این هدف تعالی وخدمت به نظام جمهوری اسلامی گام بر می‌داریم.

به‌گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ادامه جلسه به صورت‌های مالی منتهی به پایان سال ۱۳۹۴رسیدگی شد و نمایندگان وزارتخانه‌ها از صورت‌های مالی که برای نخستین بار گردآوری شده بود ابراز رضایت کردند و در پایان جلسه مسئولان هوایی کشور از ترمینال سلام فرودگاه امام بازدید کردند.

نظر شما