شناسهٔ خبر: 29440 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود خبر داد:

آغاز بازسازی و تعمیر پل‌های تخریبی راه‌های روستای شهرستان هشترود آذربایجان‌شرقی

تعمیر پل‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود آذربایجان‌شرقی از آغاز بازسازی و تعمیر پل‌های تخریبی درراه‌های روستایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، علیرضا اوشال با بیان اینکه توسعه راه‌های روستای موجب رونق اقتصادی و آبادانی روستاها می‌شود، گفت: با توجه به اینکه بارش باران همراه با سیل در ۳۱ خردادماه امسال، موجب تخریب کامل پل‌های روستاهای مغامیر، ینگجه، بیگ کندی، آغچه رود، بایقرارود، سیف الدین رود و جبیند  شهرستان هشترود گردیده بود که تردد اهالی محترم این روستاها را با مشکل مواجه کرده و برای رفع این مشکل، اقدام به بازسازی و تعمیر پل‌های تخریبی روستاهای مذکور خواهد شد.

اوشال در ادامه افزود: بازسازی و تعمیر پل روستای مغامیر  توسط پیمانکار طرف قرارداد با اداره کل و اداره راه و شهرسازی هشترود با نظارت مستقیم مهندسان ناظر استان و این شهرستان شروع شد.

وی تصریح کرد: عملیات بازسازی و تعمیر یکی دیگر از پل‌های روستای تخریب شده شهرستان در حال آماده‌سازی برای شروع است که در روزهای آتی اجرا خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود افزود: عملیات اجرایی پل روستای بیگ کندی توسط کارشناسان استان در حال مطالعه است که بعد از اتمام مطالعات کارشناسی، عملیات بازسازی و تعمیر پل روستای مذکور شروع خواهد شد.

بگفته اوشال سیل اخیر پل‌های واقع در روستاهای بایقرارود (۲ دهانه ۸ متری)، بیگ کندی (۳ دهانه ۸ متر)، آغچه رود (۴ دهانه ۸ متر)، ینگجه (۳ دهانه ۸ متری) و مغامیر (۵ دهانه ۸ متری) را به میزان ۱۰۰ درصد، پل و همچنین جاده سیف‌الدین رود را به میزان ۱۰۰ درصد و پل  جبیند را به میزان ۳۵ درصد تخریب نموده است.

نظر شما