شناسهٔ خبر: 29521 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال برای اجرای بیمارستان قائم (عج) تویسرکان در استان همدان

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان تویسرکان استان همدان گفت: امسال ۱۲۰ میلیارد ریال برای پیشبرد مراحل اجرای طرح بیمارستان تویسرکان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدجعفر علیزاده بیان کرد: امسال ۹۴ اعتباری معادل ۱۹۰ میلیارد ریال برای پیشبرد مراحل اجرایی این طرح در نظر گرفته شد که از این میزان تنها ۵۰ میلیارد ریال محقق شد.

وی با بیان اینکه سال اتمام طرح بیمارستان قائم (عج) تویسرکان سال ۹۶ در نظر گرفته شده تصریح کرد: در صورت تأمین به هنگام اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح می‌توان به بهره‌برداری زودتر از این طرح امیدوار بود.

گفتنی است وزیر بهداشت نیز در دو سفر خود به تویسرکان مقرر کرد بیمارستان قائم (عج) تویسرکان به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان همدان در سال ۹۴، پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری برسد اما پیمانکار این طرح افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان از ۱۲۶ تخت به ۱۵۲ تخت و اضافه کردن بخش‌های سازه‌ای دیگر را علت تأخیر در روند تکمیل این طرح عنوان می‌کند.

بیمارستان قائم (عج) تویسرکان از سال ۸۷ مراحل اجرایی ساخت خود را آغاز کرده و با مساحت ۹۰ هزار و ۱۱۳ مترمربع در چهار بلوک به مساحت ۱۶ هزار و ۸۳۴ مترمربع در حال احداث است.

نظر شما