شناسهٔ خبر: 29585 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاونت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان جدا شد

جلسه جلسه معارفه رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل  و نقل جاده ای خوزستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درجلسه معارفه روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان گفت‌: با جدا شدن معاونت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی و پیوستن  به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان،  احکام رؤسای ادارات شهرستان‌ها تغییر و با نام جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستانها به آنها ابلاغ شد‌.

مسعود مصدقی بیان کرد: با افزوده شدن معاونت راهداری به این اداره کل طرح‌های عمرانی در جاده ‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و با تغییر نگرش مدیریتی در خصوص کنترل، نظارت و ارزیابی پروژه ‌های راهداری جهت رسیدن به اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند نقش مهمی در اجرای بهتر  پروژه‌های جاده‌ای و به دنبال آن کاهش تصادفات جاده‌ای داشته باشد.

مصدقی آموزش راهداران در خصوص برخی از تخصص‌ها جهت آشنایی با طرح‌های اجرایی در حوزه راهداری را  یکی از اولویت‌های مهم این اداره کل بیان کرد.

در ادامه راهداران به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در حوزه راهداری پرداختند و اظهار امیدواری کرد که با انجام این ادغام روند مطلوب‌تری  در راستای ارتقای سطح کیفی جاده‌های برون شهری در استان جهت افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای صورت پذیرد. 

در پایان این جلسه احکام رؤسای ۲۸ اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها به آنها ابلاغ شد.

نظر شما