شناسهٔ خبر: 29732 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در حاشيه بازديد مطرح شد؛

تقدير ناطق‌نوری از مسئولان پروژه آزادراه تهران - شمال/ اطلاع‌رسانی باعث ایجاد قوت قلب در مردم و رفع تبلیغات منفی می‌شود

بازديد مسؤول گروه بازرسی دفتر مقام معظم رهبری ضمن بازدید از آزادراه تهران- شمال از مسئولان خواست به منظور افزایش میزان اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه روند پیشرفت این پروژه، بیشتر تبلیغات کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، حجت الاسلام والمسلمین علی‌اكبر ناطق نوری مسؤول گروه بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در جلسه‌ای كه با حضور وزیر راه و شهرسازی در خلال برنامه‌ای بازدید از آزادراه تهران- شمال در منطقه تالون برگزار شد در خصوص روند پیشرفت اين آزادراه اظهار داشت: ساماندهی پروژه و روند توسعه آن قابل تقدیر است و به همين دليل از همه شركت‌ها و دست‌اندركاران تشكر می‌كنم.

وی افزود: غیر از مسئله كمیت گسترده و وسیع این پروژه كیفیت ساخت نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سطح بالایی قرار دارد.

به گفته ناطق نوری ساخت قالب‌ها و تجهیزات آزادراه تهران- شمال در داخل كشور باعث افزایش اعتمادبه نفس و خودباوری در ملت می‌شود و این نوید را می‌دهد كه می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

مسؤول گروه بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینكه تبلیغات روی پروژه آزادراه تهران- شمال انجام نشده است تصریح كرد: امام (ره) خطاب به مسئولان فرمودند چرا آنچه انجام می‌دهید را نمی‌گویید؟ لذا برای آزادراه تهران- شمال تبلیغ كنید زیرا علاوه بر انجام كار در راه خدا باعث ایجاد قوت قلب در مردم در برابر تبلیغات منفی دشمنان فشارها و تحریم‌ها علیه كشور می‌شود و از طرفی با اخلاص نیز منافات ندارد.

وی در ادامه تاكید كرد: با توجه به پیشرفت پروژه باید تلاش بیشتری برای اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه روند توسعه آزادراه تهران- شمال انجام شود تا آن‌ها نیز مدافعان این پروژه شوند.

نظر شما