شناسهٔ خبر: 29769 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی کلیبر خبر داد:

تجهیز راهدارخانه‌ها و آماده‌باش پرسنل راهداری اداره راه و شهرسازی کلیبر آذربایجان‌شرقی

غلامرضا اویسی رئیس اداره راه و شهرسازی کلیبر آذربایجان‌شرقی از تجهیز راهدارخانه‌ها و آماده‌باش پرسنل راهداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، غلامرضا اویسی گفت: این راهدارخانه‌ها با ۳۰ نفر از همکاران راهداری و ۱۹ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری به‌صورت شبانه‌روزی از آبان ماه تا اواخر فروردین ۹۶، آماده ارائه خدمات به همشهریان و کاربران جاده می‌باشند.

وی اظهار کرد: راهدارخانه مرکزی که در اداره راه و شهرسازی کلیبر مستقر است ۲۸۳ کیلومتر راه روستایی و ۴۸ کیلومتر راه بین‌شهری را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

بگفته وی، راهدارخانه یوزبند ۱۶۵ کیلومتر راه روستایی و ۳۵ کیلومتر راه بین‌شهری را تحت پوشش قرار داده و در فاصله ۲۰ کیلومتری از شهر کلیبر قرار دارد و در کنار جاده کلیبر- اهر و روبروی کارخانه نفلین سینیت واقع شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کلیبر افزود: راهدارخانه کلان ۳۸۳ کیلومتر راه روستایی و ۴۸ کیلومتر راه بین‌شهری را تحت پوشش قرار داده و در فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر کلیبر و در کنار جاده کلیبر- آبش احمد واقع شده است و همچنین راهدارخانه کلانتر ۲۴۰ کیلومتر راه روستایی و ۳۰ کیلومتر راه بین‌شهری را تحت پوشش قرار داده و در فاصله ۶۵ کیلومتری از شهر کلیبر و در روستای کلانتر واقع شده است.

غلامرضا اویسی یادآور شد: از رانندگان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری در روزهای سرد و برفی اجتناب نمایند و در صورت مسافرت، تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک‌کن اطمینان حاصل نمایند و در صورت امکان از اطلاعیه‌های اداره کل هواشناسی استان در سایت www.eamo.ir و تصاویر دوربین‌های جاده‌ای از سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور به نشانی www.۱۴۱.ir استفاده نمایند.

اویسی بیان کرد: تلفن گویای ۱۴۱ و شماره تلفن‌های راهدارخانه مرکزی ۴۴۴۴۲۰۵۶-۰۴۱  و راهدارخانه یوزبند ۴۴۴۳۵۳۰۰-۰۴۱ و راهدارخانه کلان ۴۴۴۴۹۶۷۰-۰۴۱ و راهدارخانه کلانتر ۴۴۴۶۲۳۱۲-۰۴۱ به‌صورت شبانه‌روزی  آماده پاسخگویی به همشهریان عزیز در خصوص وضعیت راه‌های شهرستان است.

نظر شما