شناسهٔ خبر: 29796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئيات جلسه طرح جامع و تفصیلی شهر دوساری در کرمان جنوبی

دوساری جلسه کمیته فنی شورای عالی شهرسازی ایران برای طرح جامع - تفصیلی شهر دوساری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمد منزلی مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان عنوان کرد: این جلسه با حضور اعضای کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، مدیران شهرسازی و معماری ادارات کل راه و شهرسازی جنوب و شمال کرمان، شهردار و شورای شهر دوساری و مهندسین مشاور پارس بنیان به‌عنوان مشاور طرح در دفتر کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در محل وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد.

 در این جلسه مقرر شد پس از انجام دستور کارهای جلسه توسط مشاور و انجام بازدید توسط مدیران شهرسازی شمال و جنوب و اعضای کمیته از شهر دوساری طرح جامع – تفصیلی مذکور در کمیته فنی شماره ۲ شورای عالی مطرح شود.

 لازم به ذکر است قرارداد طرح جامع – تفصیلی شهر دوساری در تاریخ ۱۳۹۰/۱۰/۱۳ منعقد شده و پس از گذراندن کارگروه‌های تخصصی و تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان در تاریخ ۱۳۹۲/۰۷/۲۷، جهت تصویب در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به کمیته فنی شورای عالی ارسال شده است.

 یادآور می‌شود شهر دوساری با ۳۷۶۲ نفر جمعیت (مطابق با سرشماری ۱۳۹۰) یکی از شهرهای شهرستان عنبرآباد واقع در جنوب کرمان است و تصویب طرح جامع – تفصیلی مذکور با حل بسیاری از مشکلات معماری و شهرسازی، کمک شایانی به ساماندهی و نظم دهی به شهر خواهد کرد.

نظر شما